stage Rojales - Reisverslag uit Rojales, Spanje van studenten zorg - WaarBenJij.nu stage Rojales - Reisverslag uit Rojales, Spanje van studenten zorg - WaarBenJij.nu

stage Rojales

Blijf op de hoogte en volg studenten zorg

24 September 2014 | Spanje, Rojales

Hooiii allemaal

Hier weer een berichtje vanuit het Zonnige Spanje van Eva en Linda.

We zitten hier nu al ruim 3 weken en hebben het nog steeds onwijs naar onze zin!

Op stage gaat gaat alles ook nog steeds goed maar nog steeds alles heel rustig aan, waar we nog steeds niet echt aan gewend zijn. Dat blijft een groot verschil met in Nederland. We hebben de afgelopen week steeds meer gedaan en zeker veel meegemaakt. We zijn druk bezig met medicijnen delen, wondjes verzorgen en bloedsuiker prikken. Dat maakt het allemaal nog leuker en beginnen steeds meer op een verpleegkundige te lijken:)

Deze week waren er ook nog wat nare dingen gebeurt. Er was een meneer gestikt in eten en liep paars aan. Wij werden er als eerste bij geroepen en Eva probeerde de heimlich te doen maar het zat te hoog. Uiteindelijk na veel kloppen op zijn rug kwam het er gelukkig uit. Was even schrikken. Ook deze week kreeg er een meneer een heftige epileptische aanval. Hij viel uit zijn rolstoel en was een tijdje 'even van de werekd'. Ook dat is uiteindelijk gelukkig goed gekomen!

Verder hebben wij het ook nog super naar onze zin in ons huisje in Almoradi. Wel elke dag 30 minuten naar stage fietsen maar dat is geen probleem.

dit was het dan weer!
Volgende week weer een verslagje

hasta luego
eva en linda

• 29 September 2014 - 16:07

Astrid:

Wat een spannende dingen maken jullie mee en wat gaaf dat jullie het zo naar je zin hebben! Hier is het dan maar saai ;-)
    Ik begrijp dat jullie dat fietsen geen probleem vinden, lekker in het warme zonnetje!

Lieve groet van Astrid