spain - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van studenten zorg - WaarBenJij.nu spain - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van studenten zorg - WaarBenJij.nu

spain

Door: Kirsten van Laar

Blijf op de hoogte en volg studenten zorg

24 September 2014 | Spanje, Benidorm

Hola buenos días!

Na 3 weken ben ik aardig gewend hier in Alicante.
Saskia en ik zijn gister verhuisd, Laura had een appartement over en we vonden het beide toch wel veel met 5 meiden in een huis.
We zijn erg blij met ons nieuwe appartement!
Dit is nu mijn derde stage week. Ik heb het heel erg naar mijn zin.
Het werken als verpleegkundige bestaat hier eigenlijk uit assisteren bij ingrepen/operaties. Heel erg interessant, ik heb al zoveel nieuwe dingen geleerd in 3 weken tijd. Ik mag alles doen hier, ze zijn hier echt van hup niet zeuren gewoon doen. Wel heel bizar, een kind krijgen is voor sommige vrouwen echt een obsessie, dat mensen zo ver gaan begrijp ik nog niet want het hele trajact wat ze moeten ondergaan is best heftig.
Er komt zoveel meer bij kijken dan men denkt. Verder is het een heel leuk team, soms wel lastig want ze rekenen echt op me. Ik heb het geluk dat de kliniek heel internationaal is en er veel Engels gesproken wordt. Dat maakt het communiceren ook wat makkelijker. Spaans komt beetje bij beetje. Samen met Saskia krijg ik spaanse les.

Hasta luego
Kirsten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benidorm

Stage Spanje 2014

Stage Spanje:

Recente Reisverslagen:

14 November 2014

Mijn ervaringen

04 November 2014

Halverwege

04 November 2014

bijna op de helft!

09 Oktober 2014

Hola amigas!

07 Oktober 2014

5e en 6e week stage Guardamar
studenten zorg

Negen studenten van ROC Mondriaan gaan vanaf 01 september 2014 voor 20 weken stage lopen in zorginstellingen in Costa Blanca.

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 7909

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 16 Januari 2015

Stage Spanje 2014

Landen bezocht: