bijna op de helft! - Reisverslag uit Almoradí, Spanje van studenten zorg - WaarBenJij.nu bijna op de helft! - Reisverslag uit Almoradí, Spanje van studenten zorg - WaarBenJij.nu

bijna op de helft!

Door: Linda Duijvestijn

Blijf op de hoogte en volg studenten zorg

04 November 2014 | Spanje, Almoradí

Hoiii allemaal, hier ben ik weer!

We zitten nu inmiddels al bijna op de helft van de stage! Wat vliegt de tijd als je het naar je zin hebt ;)
En jaa, heb het nog steeds onwijs naar mijn zin.
Mijn ouders zijn afgelopen week ook langs geweest, was erg leuk! Nu weten hun ook hoe het hier gaat.

De leraren zijn ook langs geweest en zijn alle instellingen langs gegaan. Wij hebben ook een presentatie moeten geven over je stageplek.

Op stage gaat ook nog steeds alles goed.
Bij ons op stage zijn niet zo heel veel handelingen te doen zoals jullie weten maar toch komt er af en toe weer wat nieuws bij.
Van de week een stoma mogen verwisselen. Erg leuk en leerzaam om te doen!
Verder gaan de andere handelingen steeds beter!

Mijn opdrachten heb ik gemaakt. Gelukkig alles goedgekeurd! Praktijktoets deel 1 is binnen, Weer een stapje verder :)

Dit was het dan weer,

Adiosssssss