6e week stage Rojales - Reisverslag uit Almoradí, Spanje van studenten zorg - WaarBenJij.nu 6e week stage Rojales - Reisverslag uit Almoradí, Spanje van studenten zorg - WaarBenJij.nu

6e week stage Rojales

Door: Eva en Linda

Blijf op de hoogte en volg studenten zorg

07 Oktober 2014 | Spanje, Almoradí

Hoi Iedereen! Hier weer een verslagje uit Rojales.

Er zit nu iets meer dan een maand op en hebben het nog steeds erg naar ons zin.
We hebben afgelopen week weer een aantal dingen meegemaakt.
Op woensdag sprak een Nederlandse bewoner ons aan en vertelde dat hij zijn arm niet hoger als zijn schouder kon optillen en in de rechterkant van zijn gezicht geen gevoel meer had.Wij hebben de verpleegkundige er bij gehaald en die besloot de dokter te bellen. De dokter vond het verstandig om naar het ziekenhuis te gaan wat hij totaal niet wilde. Uiteindelijk werd hij opgehaald door de ambulance en is gelukkig weer dezelfde avond terug gekomen.
Gister was er ook een Nederlandse vrouw overleden. Het rare was dat geen één van de studenten en zelfs een medewerker niet was ingelicht. We wilde schone was neerleggen en toen was ze er niet meer. Die vorige avond hadden wij die mevrouw nog verzorgd. Best een gek gevoel. Ze was blijkbaar die ochtend heel vroeg al opgehaald. Jammer dat we er niks van hebben meegekregen. Nu zijn wij lekker een dag vrij en mogen morgen weer aan de bak.

Groetjes,
Eva en Linda