weer een week verder - Reisverslag uit Alicante, Spanje van studenten zorg - WaarBenJij.nu weer een week verder - Reisverslag uit Alicante, Spanje van studenten zorg - WaarBenJij.nu

weer een week verder

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg studenten zorg

07 Oktober 2014 | Spanje, Alicante

Hola!
Weer 2 weken verder hier in Spanje, wat gaat het snel.

Vorige week heeft ivf spain een congres georganiseerd.
Allemaal dokters kwamen naar Alicante vanuit de hele wereld om de nieuwste ontwikkelingen wat betreft ivf te bespreken. Heel erg interessant! Daarna was er een diner met alle collega´s, mega chique maar heel gezellig!

Verder gaat alles zijn gangetje.
Op werk gaat het goed, ik assisteer nu zelfstandig bij ingrepen/kleine operaties. Ik weet wat er van me verwacht wordt en heb het nog steeds naar mijn zin. Volgende week ga ik mee naar het donorcentrum. In dit centrum staan vrouwen anoniem hun eicellen af voor vrouwen die een slechte kwaliteit eicellen produceren zodat er alsnog kans is op een kindje! Eiceldonoren krijgen een bedrag van 1000 euro als ze hun eicellen afstaan. Onder jonge vrouwen is dit een hype om te doen. Ik snap niet waarom vrouwen hieraan beginnen want het doet vreselijk veel pijn en er komt veel bloed bij kijken.

Voor mij is het nu weer tijd om aan het werk te gaan!
Adios!!

Kirsten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Stage Spanje 2014

Stage Spanje:

Recente Reisverslagen:

14 November 2014

Mijn ervaringen

04 November 2014

Halverwege

04 November 2014

bijna op de helft!

09 Oktober 2014

Hola amigas!

07 Oktober 2014

5e en 6e week stage Guardamar
studenten zorg

Negen studenten van ROC Mondriaan gaan vanaf 01 september 2014 voor 20 weken stage lopen in zorginstellingen in Costa Blanca.

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 7882

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 16 Januari 2015

Stage Spanje 2014

Landen bezocht: