weer een week verder - Reisverslag uit Alicante, Spanje van studenten zorg - WaarBenJij.nu weer een week verder - Reisverslag uit Alicante, Spanje van studenten zorg - WaarBenJij.nu

weer een week verder

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg studenten zorg

07 Oktober 2014 | Spanje, Alicante

Hola!
Weer 2 weken verder hier in Spanje, wat gaat het snel.

Vorige week heeft ivf spain een congres georganiseerd.
Allemaal dokters kwamen naar Alicante vanuit de hele wereld om de nieuwste ontwikkelingen wat betreft ivf te bespreken. Heel erg interessant! Daarna was er een diner met alle collega´s, mega chique maar heel gezellig!

Verder gaat alles zijn gangetje.
Op werk gaat het goed, ik assisteer nu zelfstandig bij ingrepen/kleine operaties. Ik weet wat er van me verwacht wordt en heb het nog steeds naar mijn zin. Volgende week ga ik mee naar het donorcentrum. In dit centrum staan vrouwen anoniem hun eicellen af voor vrouwen die een slechte kwaliteit eicellen produceren zodat er alsnog kans is op een kindje! Eiceldonoren krijgen een bedrag van 1000 euro als ze hun eicellen afstaan. Onder jonge vrouwen is dit een hype om te doen. Ik snap niet waarom vrouwen hieraan beginnen want het doet vreselijk veel pijn en er komt veel bloed bij kijken.

Voor mij is het nu weer tijd om aan het werk te gaan!
Adios!!

Kirsten