Spanje, Spanje, Spanje - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van studenten zorg - WaarBenJij.nu Spanje, Spanje, Spanje - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van studenten zorg - WaarBenJij.nu

Spanje, Spanje, Spanje

Door: Lisanne Haerkens

Blijf op de hoogte en volg studenten zorg

30 September 2014 | Spanje, Benidorm

Buenas tardes,

Daar ben ik weer...

Nou dames en heren, de eerste maand zit erop, wat vliegt de tijd zeg, gewoon al een maand weg terwijl ik het gevoel heb alsof ik er pas een week ben.. Gek idee!
Het gaat hier erg goed met me, ik ga het hier echt steeds leuker vinden, ik geniet van de kleine dingen, en besef me heel goed dat niemand dit meer van me af pakt.
Tuurlijk heb je wel eens mindere momentjes, maar die horen er natuurlijk ook bij, dan zet ik meestal gewoon even lekker de Skype aan of ga een serie kijken, dat werkt perfect!

Deze week heb ik weer een aantal dagen gewerkt, ik moest deze week woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag werken. Opzich verliep heel de week best rustig, wel is het jullie misschien bekent dat in zorginstellingen als er 1 iemand overlijdt, dat er dan meestal nog 2 gaan, dat is heel gek maar ze gaan altijd in paartjes van 3! In mijn vorige blog vertelde ik dat er een vrouw opgenomen was in het ziekenhuis en dat ze het niet zou overleven, zij is inderdaad vorige week maandagochtend overleden, de afgelopen week zijn er nog 2 mensen overleden, dus toch weer een paartje van 3.

Deze week heb ik 1 vrouw veel geholpen, deze mevrouw is nu 1,5 maand opgenomen op de afdeling en toen ik 's ochtends haar kamer binnen kwam om haar te wassen, vertelde ze mij dat ze pas 1x gedoucht had in de tijd dat ze op de afdeling is opgenomen, nou dat vond ik echt te bizar voor woorden, en heb gelijk mijn waskommen weer weg gedaan en haar lekker onder de douche gezet, en oh wat zag je haar genieten, daarna nog lekker helemaal ingevet met crème, en samen mooie kleding uitgekozen, ze zag er erg mooi uit, maar der miste nog een sieraad, we hebben een hele mooie goude ketting uitgekozen waar ook bijbehorende oorbellen bijzaten maar ze heeft geen gaatjes, ze vroeg daarom of ik ze misschien wou hebben, dat heb ik natuurlijk niet aangenomen, maar ze bleef er op staan, uiteindelijk heb ik het uit haar hoofd kunnen praten en haar vertelt dat ze die oorbellen gewoon lekker aan een kleinkind ofzo moet geven.
De volgende ochtend kwam ik haar weer helpen, en toen ze helemaal klaar was, wou ze graag nog een sjaaltje om, maar ze wou graag dat ik hem uitkoos, nou prima ik in de la met sjaaltjes kijken, en terwijl ik aan het kiezen was zegt ze tegen mij 'kind als je nou is een feestje hebt of een leuke kerel, en je nog een sjaaltje nodig, pak maar gerust uit de la hoor ik heb er genoeg'. Wat vond ik dit een lieve opmerking en wat een schat van een vrouw is het, ik heb daarom ook gekozen om mijn opdrachten voor school op haar te betrekken, en heb erg veel zin om er mee te starten.

Vandaag weer lekker gewerkt, en aankomende week moet ik nog morgen, donderdag en vrijdag werken.

Willemien is vandaag langs geweest op stage, om te praten over m'n opdrachten, dat gaat helemaal goed komen denk ik, en ik kan lekker aan de slag!

Nou dat was het wel weer voor deze week!
Tot volgende week!

Groetjes,

Lisanne

  • 03 Oktober 2014 - 09:15

    Francis Bacuna:

    Dag Lisanne,

    Wat goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Ga zo door, super!

    Groet Francis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benidorm

Stage Spanje 2014

Stage Spanje:

Recente Reisverslagen:

14 November 2014

Mijn ervaringen

04 November 2014

Halverwege

04 November 2014

bijna op de helft!

09 Oktober 2014

Hola amigas!

07 Oktober 2014

5e en 6e week stage Guardamar
studenten zorg

Negen studenten van ROC Mondriaan gaan vanaf 01 september 2014 voor 20 weken stage lopen in zorginstellingen in Costa Blanca.

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 7888

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 16 Januari 2015

Stage Spanje 2014

Landen bezocht: