Ik ben in Spanje - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van studenten zorg - WaarBenJij.nu Ik ben in Spanje - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van studenten zorg - WaarBenJij.nu

Ik ben in Spanje

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg studenten zorg

02 September 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

Hallo vanuit het zonnige Spanje,

Nou daar is ie dan, m’n eerste blog vanuit Spanje!

Daar stonden we dan, 5 uur s’ochtends bij Schiphol. De laatste foto’s werden gemaakt en de koffer alvast ingecheckt. Het moment van afscheid nemen was nu wel echt heel dicht bij, met de nodige tranen elkaar nog even geknuffeld, en toen richting de douane.

Na de douane zijn we gelijk door gegaan naar Starbucks om even koffie te drinken, niet veel later mochten we gaan boarden.

Linda en ik zaten naast elkaar in het vliegtuig, dat werd dus ook niet nog even twee uurtjes slapen want we hadden zoveel om over bij te kletsen.

Eenmaal aangekomen in Alicante, was het eerste wat we deden een korte broek of een jurkje aan trekken, want owh wat was het warm

Vervolgens toen we naar de uitgang liepen, liepen we nog langs een drank winkel, met onze Cuarenta y Tres & Malibu op zak zijn we door gegaan naar de uitgang waar Laura en Eef (mijn stagebegeleiders) al op ons stonden te wachten.

Toen zijn we gelijk door gegaan naar Benidorm, om bij het politiebureau ons NIE-nummer aan te vragen (soort BSN). Daarna gingen we naar Alfaz del Pi (mijn woonplaats) met de hele groep voor de introductie, daar zaten we dan om een uur of 1 s’middags in de plaatselijke Nederlandse kroeg aan de champagne haha.

Vervolgens werden we allemaal naar onze appartementen gebracht waar ik ook mijn nieuwe huisgenoten heb leren kennen (Anneloes & Janneke). Deze meiden hadden contact gekregen met een oud Barendrechts koppel, met een privézwembad! Daar zijn we dus ‘s’middags gelijk in gaan zwemmen :)

S’avonds zijn we even richting Benidorm gegaan om de boulevard een beetje te verkennen!

De volgende dag hebben we lekker een dagje liggen in bakken op het strand! Nooit verkeerd natuurlijk!;)

S’avonds hadden we afgesproken met de hele groep uit eten te gaan, 14 meiden, en 1 jongen. En wat was het gezellig! We zijn gaan eten bij een Nederlands restaurant (ja ik weet het heel erg slecht haha als je in Spanje zit haha). De Nederlandse eigenaresse heeft ons nog geleerd om op z’n Spaans te shotten

Daarna zijn we nog lekker met z’n allen gaan stappen!

nou dit was het wel weer, al een hoop leuke dingen gedaan! Wat hebben we het slecht hè hahah ;)

Liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Gravenhage

Stage Spanje 2014

Stage Spanje:

Recente Reisverslagen:

14 November 2014

Mijn ervaringen

04 November 2014

Halverwege

04 November 2014

bijna op de helft!

09 Oktober 2014

Hola amigas!

07 Oktober 2014

5e en 6e week stage Guardamar
studenten zorg

Negen studenten van ROC Mondriaan gaan vanaf 01 september 2014 voor 20 weken stage lopen in zorginstellingen in Costa Blanca.

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 7835

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 16 Januari 2015

Stage Spanje 2014

Landen bezocht: